Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak to chodí v AAA.

Pokud nejste automechanik, politik, ekonom a velmi odolný člověk, nikdy tam nechoďte.

 

Týden přemýšlím, zda-li to stojí za to, psát o tom o čem každý ví alespoň z doslechu.

Nakonec jsem usoudil  že má, protože důvěřivců v poctivý nákup vozidla je mnohem víc, než podvodníků, kteří je prodávají a tak každá zkušenost s nákupem v AAA je jen k dobru dalším potenciálním zákazníkům těchto mafiánů.

31.3.2014 - 11:30 h

AAA manažer – Dobrý den, mohu vám nějak pomoci?

Zákazník – Ano, rád bych po třech letech vyměnil auto. Mám Peugeota 206, kterého jsem dal na inzerci S bazar a kvůli kterému mně již po 15-té voláte, že ho chcete vykoupit.

AAA manažer—A budete brát od nás  vůz  pane, a  v jaké cenové relaci?

Zákazník – No něco do 50 000,- Kč  s tím, že mé auto inzeruji za 35 000,  a vy projevujete 3x denně zájem.  

Následuje počítačové sezení, kdy vám manažer ukazuje tzv. osobní karty jednotlivých vozidel. Zároveň vás ujišťuje o tom, že by vám vlastně ani parametry a hlavně vady vozidla neměl ukazovat. Ale vám jako „VIP klientovy“ to ukáže, aby předešel pozdějším nedorozuměním a vy jste si mohl vybrat to správné vozidlo. Byl opravdu hodný a že jste VIP klient, vám řekne ještě mnohokrát.

Vybírám si Citroena C5 r.v. 2003 2,0 Hdi – cena 54 000,-

14:00 h

Poté následuje prohlídka vytipovaného vozidla s krátkou projížďkou.

 Kupodivu vše ve vozidle funguje, jak má.

Zákazník – Ano to vozidlo se mi líbí a za cenu 54 000,- si ho vezmu.

AAA manažer zbystří a okamžitě mizí bez jediného slova v útrobách jeho fabriky na podvody.

Čekání je dlouhé.

15:10 h

Vychází klouček sotva po maturitě? a ptá se – Pane vy chcete nechat v protiůčtu vozidlo?-  Po kladné odpovědi se jme mé vozidlo projet.

Klouček během jízdy -- Hmm, jede to pěkně, nic nevrže, nic nebouchá, kolik si představujete?

Zákazník – No vzhledem k tomu, že ho inzeruji za 35 000,- a vy neustále projevujete zájem, tak těch 35 000,-

Po jízdě se změní vizáž kloučka k nepoznání – No 35 000,- to nebude ale něco vám vymyslíme. S touto větou odchází do  fabriky na podvody.

 

16:15 h

Zničený klouček vychází – pane já vás zklamu, z Prahy nám povolili  za vaše auto 10 000,-Kč.

Nenávidím Prahu.

Zákazník politý horkem se zmůže jen na—Před třemi roky jsem ho u vás kupoval za 60 000,- a dalších 30 000,- jsem do něho vrazil,  například novou zadní nápravu za 12 000,- zhruba před třemi měsíci !!!

Klouček—Hmm, to je mi líto.

Zákazník – Vraťte mi technický průkaz, ať mohu odjed autem za 10 000,- a vaše auto za 54 000,- si zde nechte.

Klouček – Je mi to líto, myslíte, že se dnes nedohodneme? 

Zákazník – Dnes? Ani zítra, ani za týden.

Klouček – A když vám slevím na tom novém autě 10 000,-  a přidáme letní pneu na ráfkách?

Zákazník  začne bleskově počítat – No dobrá, to je jako byste mi dali za moje auto 20 000,-. To bych zkousl.

Klouček – Ano pane, jakoby  20 000,- a mizí ve fabrice na podvody.

17:20 h

AAA manažer č. 2 -- Pane můžete jít se mnou? Odvádí mne do kanceláře, kde sedí né příliš ochotná úřednice.

Úřednice – Takže jste se dohodli?  To je dobře - a zakládá jakési papíry do složek. – Mohu váš OP a ŘP? Děkuji.--  Něco datluje do počítače a potom mi dává k přečtení smlouvu.

Nevěřím vlastním očím – Moment slečno, já auto nechci na úvěr a cena vozidla není 63 000,- ale 54 000,- a sleva 10 000,- tedy konečná 44 000,-. Odečtu-li moje auto za 10 000,- činí to 34 000,-.

Úřednice – No právě tu cenu 54 000,- máte pouze v případě, že vozidlo berete na úvěr.

Zákazník – No tak to jsme se nepochopili,--  natahuji ruku po OP a Řp a byl jsem rychlejší, protože úřednice chtěla OP i ŘP bleskově odsunout z mého dosahu.   S vašimi managery jsem dohodl cenu 34 000,-

 

Úřednice – Tak vydržte, já jdu pro pana manažera.

18:15 h

Vchází manažer č. 3 – Dobrý den Pavel XY, no pane, čemu nerozumíte?

Zákazník—Myslím, že rozumím všemu, jen né vašim podivným praktikám.

Manažer č. 3 – Ale tak si k tomu sedneme.

Začíná neuvěřitélná masáž o výhodnosti úvěru, trvající zhruba hodinu.

Zákazník – Je to velmi zajímavé, ale neslyšel jsem o tomto druhu nákupu dobré reference, tudíž úvěr nechci. Chci vidět ve smlouvě cenu odprodeje mého vozu za 10 000,- a nákupní cenu vašeho vozu za 44 000,- jinak odcházím.

Manažer č. 3 – Počkejte vy mně ani nenecháte domluvit, já mám pro vás bonus 5 000,- na ruku v hotovosti.

Zákazník – Nechci 5 000,- v hotovosti. Odepište je od ceny vozu. – Manažer na lístek z hospody počítá. --- 63 000 nové auto , my vám za vaše auto dáme 14 000,- , ať vidíte, že nejsme škrobi. 5 000,- máte od nás dárek.  Cena tedy bude 44 000,-.

Zákazník – Ne to nechci, znovu opakuji, že chci aby vaše auto bylo za 44 000,- a moje pro vás za 10 000,-. To znamená, že vám dám 34 000,- a odjedu novým autem a mé zde zůstane.

Manažer č. 3 – Pane vy jste to domotal. Cena nového auta je 63000,- .

Zákazník – Odcházím vraťte mi doklady k mému autu.

Manažer č. 3 – Počkejte chvilinku venku, my se poradíme.

Zákazník – jsme zde s manželkou o hladu 6 hodin, odjíždíme. -- Při odchodu z fabriky na podvody vidím, že moje auto je již bez čalounění dveří, a technik zkoumá jeho útroby.

Zákazník k dělníkovi -- Moment pane, to auto je stále moje.

Dělník – Dostal jsem pokyn k vyklizení a prohlídce auta.

Zákazník – To je špatný pokyn, možná s tím budu chtít odjet.

19:20 h

Vychází manažer č. 3 – Můžete pane, myslím, že se dohodneme.

Zákazník – No bylo by to zapotřebí.

Manažer č. 3 – Takže podívejte uděláme to takto. My vám dáme auto, a domluvíme Vám zdarma úvěr, protože bez úvěru od vás nemůžeme vykoupit vaše auto. Je to pro vás velice výhodné, protože přeplatíte za dva roky poze 11 000,- to vám žádná banka nedá.

Zákazník – Mohu úvěr zaplatit bez sankcí třeba zítra?

Manažer č. 3 – Jistě mají tam jen asi 0,5% poplatek za předčasné splacení. A předkládá smlouvu, kde se liší naprosto všechna dohodnutá čísla.

Zákazník -- Pak nechápu, proč vám nemůžu dát rovnou hotovost. Odpovědí je ticho a předstíraná zaneprázdněnost. Zahledím se do smlouvy.

Smluva:

  1. Cena auta + 63 500,-
  2. Úvěr + 28 000,-
  3. Odečet za mé auto - 14 000,-
  4. Bonus –  5000,-
  5. Poplatek za udělení úvěru + 5000
  6. Doplatek hotovosti – 22 000,-
  7. Polatek za přistavení vozu k prodeji + 5000,-   Jistě chápete, že na mne šly mrákoty. Manažer č. 3 – Pane vy nám dáte prakticky 22 000,- v hotovosti a odjíždíte novým vozem. Vaše paní je venku již unavená a jistě se těší domů.   Jsem unaven i já, podléhám a z posledních sil se ptám -- Úvěr mohu opravdu zaplatit hned zítra? A bez navýšení za jakékoli služby a sankce ze strany Essoxu? Manažer č. 3 – Jistě pane. – Úřednice obrací oči v sloup a já si připadám jako blbec.   Šedesátistránkový spis bezmyšlenovitě podepisuji, ale u smlouvy samotné se zarazím—Slabě se zeptám—A není to všechno habaďůra a podvod? Manažer – To byste nás urazil. Děláme pro vás mnohem víc, než musíme.   20:00 h S novým autem z bazaru konečně odjíždíme  k domovu,  90 km vzdálenému. Manželka má úžeh a hlad.   1.4.2014 druhý den. 8:00 h Po přečtení smlouvy jdou na mne opět mrákoty. Dva nově vložené listy učinily své. Úvěr není 23 000,- ani 28 000,- . Úvěr je 35 000,- a úrok je 29,99%. Odcházím za našim podnikovým právníkem, který mi sdělí, že po prostudování smlouvy nemám mnoho šancí. Sám tomu příliš neporozuměl, protože věty typu „ dle třetí věty těchto podmínek, uvedné v odatvci tři pátého oddílu“ se mu nechtělo strávit celý den, tímto melouchem.   7.4.2014 – 8:00 h Dle instrukcí ve smlouvě dávám auto prohlédnout v servisu Citroen. ( jinak neplatí pojistka na ½ roku. Na co to vlastně pojistka je nevědí ani manageři AAA). V Citroenu mají jarní akci za 245,-Kč. No skvěle. Domluvím si jarní prohlídku a výměnu oleje. Faktura je na 3 500,- protože mě neřekli, že u nich litr oleje stojí 500,- Kč. Protokol o prohlídce mne rovněž nepotěšil . Celková cena závad na vozidle je zhruba za 53 648,- Prý dle ceny náhradních dílů. To, že jsem měl na autě brzdy životu nebezpečné se ani zmiňovat nebudu, ale to, že tam někdo z bazaru ubrousil šrouby na pouzdrech brzd, aby tam mohl nasadit kola z naprosto jiného typu vozidla je svinstvo :-) Mrákoty zde byly opět.   13:00 h Odjíždím s protokolem o závadách do Olomouce AAA bazaru. Pilný čtenář jistě tuší, jak jsem dopadl. Ani jeden z managerů, který mne vůz prodal nebyl přítomen, ti přítomní neměli tušení, co s problémem učinit a „Praha by to jistě stejně zamítla“ . (Nenávidím Prahu podruhé během týdne). Na tuhle frázi si v AAA zvykněte. Pokud nejste ovšem zrovna v AAA Praha.  Auto nemáte nárok vrátit ani vyměnit, to jsem prý špatně pochopil. Platí to jen u vozů nad  200 000,-. Úvěr u ESSOxu (slibovali Cetelem) doplatit můžete, ale postihnou vás takové sankce, že si to rychle rozmyslíte.   Shrnutí je takové, že v roli toho blbce a zákazníka jsem byl já. Zaplatím za šunku z olomouckého AAA bazaru  79 000,- a nejnutnější opravy vyjdou na 35 000,- s pocitem, že jste stejně něco ošulil.   Pro mne je to neocenitelná zkušenost o tom, co se v naší malé zemi může dít a je to zákonem chráněno.    
  • Klamavá cena i reklama
  • Lhaní zákazníkovi o ceně a nezveřejněné poplatky
  • Uvádění v omyl
  • Podstrčení do smlouvy dodatečně listy ke smlouvě o skutečných podmínkách
  • Žádná práva zákazníka
  • Naprostá bezmoc proti organizovaným šmejdům AAA zkrátka o autě, které vám vychválí, jako to nejlepší, co jim na place momentálně stojí, při sebemenším problému nevědí vůbec, ale doslova vůbec nic, protože jsou přece DISKONT.   Ps. Moje auto vykoupené za 10 000,- mimochodem nabízejí téměř za ticíc 40 000,- a je to opět to nejlepší, co za ty peníze dostanete v celé Evropě. A po velice pečlivém majiteli. Jak tohle zjistili…?   A jeden poznatek na závěr.  Můžete podepsat naprosto vše, ale dokud nepodepíšete poslední papír se smlouvou, stále můžete vstát a odejet svým autem. Věřím, že by autobazar  přistoupil na řadu vašich požadavků. Jen to chce opravdu pevné nervy, a svatou trpělivost. Já tímto v dané situaci bohužel nevládl a podlehl psychickému teroru ze strany dobře vycvičených managerů AAA.            

 

Autor: Libor Synek | úterý 8.4.2014 17:23 | karma článku: 49,14 | přečteno: 487097x
  • Další články autora

Libor Synek

Nekorektní korektnosti Čro plus a Zeman na závěr.

Jak rád jsem byl, když začala vysílat tato stanice. Hudba v rádiu, pouštěná ze smyčky a tudíž každý den stejná, mne nebere. Tu si pustím až doma a hlavně takovou, jakou chci já.

11.2.2016 v 17:28 | Karma: 33,89 | Přečteno: 943x | Diskuse| Ostatní

Libor Synek

Estébácké metody sluničkářů.

Jistě si všichni revolucionáři z roku 1989 pamatují na fámu, kterou umně vypustila tehdejší Státní bezpečnost. Poručík tehdejšího SNB Ludvík Zifčák, coby Milan Růžička při demonstracích zemřel. Byl ubit pořádkovou jednotkou SNB.

28.1.2016 v 14:51 | Karma: 43,32 | Přečteno: 2855x | Diskuse| Ostatní

Libor Synek

Tak taková Hanka Zagorová, hodná holka.....jen v opačném gardu.

Památná věta Milouše Jakeše mě připomíná článek Karla Ábelovského o konfidentovi p. Hermánkovi. Ten nebožák tepe do mrtvého kamene. Tak marnou práci nedělali ani otroci v kamenolomech. Svedeme všechno na jedno jméno?

29.12.2015 v 21:31 | Karma: 35,61 | Přečteno: 2458x | Diskuse| Ostatní

Libor Synek

K čemu má vláda, potažmo parlament vlastně mandát voliče?

Ještě jsem nevynechal jediné volby. Stále častěji ale zůstávám v rozpacích, když mnou volený kašpárek z řad kašparů, nehraje divadlo, na který jsem si koupil lístek.

26.12.2015 v 0:00 | Karma: 21,26 | Přečteno: 531x | Diskuse| Ostatní

Libor Synek

Jsem rád, že v tom mám konečně jasno. Fotky mrtvých s jejich vrahy jsou v mobilu normálka.

U imigrantů norské úřady našli fotografie poprav odpůrců IS. Co víc si může policista přát, než selfíčko vraha se svojí obětí. Přesto majitele fotografie spíše litujeme, než abychom ho vyslechli a zjistil,kde vraha a oběť vyfotil.

15.12.2015 v 17:35 | Karma: 42,08 | Přečteno: 2006x | Diskuse| Ostatní

Libor Synek

Budou kvóty na přidělování dívek a žen?

Tak, jako nám mužům hrozí, že zbytek svého života strávíme na vojně, potažmo v nekonečné válce, naše ženy a dívky budou mít trochu jiné povinnosti.

22.11.2015 v 10:31 | Karma: 29,64 | Přečteno: 1003x | Diskuse| Ostatní

Libor Synek

Jak se mi děda obrací v hrobě, když si pustím ČT 24.

Děda bojoval proti fašistům a než v roce 1992 umřel, tak mi řekl. "Okupace byla hrozná, ale ty buď klidný, vy se ji už nikdy nedožijete". Jak hluboce se mýlil, chudáček. Netušil, že i média budou okupaci prosazovat a to dobrovolně

21.11.2015 v 7:41 | Karma: 39,72 | Přečteno: 1659x | Diskuse| Ostatní

Libor Synek

Musíme migrantům pomáhat?

Nemyslím si to. A to z důvodu, že pomáhat bych chtěl jenom lidem, které mám rád, ke kterým něco cítím a u kterých jsem si jist, že moji pomoc využijí beze zbytku a projeví snad i trochu vděku.

12.11.2015 v 14:52 | Karma: 40,93 | Přečteno: 2109x | Diskuse| Ostatní

Libor Synek

Úsvit příme demokracie se ztrácí v mediálním svitu lesku.

Moc jsem fandil myšlence Tomia Okamury. Vadí mně ovšem vyjadřování členů hnutí a figury řadící se k tomuto seskupení.

22.3.2014 v 1:25 | Karma: 12,37 | Přečteno: 1049x | Diskuse| Ostatní

Libor Synek

Jak může taková filc.a rozhodovat o České republice?

K.K. je dle mého názoru to nejhorší, co se do naší politiky mohlo dostat. Fracek, který v podstatě neví, co je život bude rozhodovat o budoucnosti naší republiky.

30.7.2013 v 20:55 | Karma: 31,07 | Přečteno: 4587x | Diskuse| Ostatní

Libor Synek

O vině a trestu rozhoduje rozcuchaný muzikant.

Pominuli neprofesionalitu pana Jakla k takovému aktu, jako je rozhodnutí o rozsahu amnestie, ještě více se udivuji nad tím, že se tvrdý rockový kytarista a radikální muž, nedokázal jednoznačně přiznat k této blamáži a že na sebe musel nakonec amnestii vzít vetchý stařec Klaus v celé parádě. Ten si to zase měl po Jaklovi alespoň přečíst, když už nesl kůži na trh. :-) Že vůbec Klaus nechal rockového kytaristu pracovat na tak závažném počinu, je jiná věc.

27.4.2013 v 10:54 | Karma: 30,78 | Přečteno: 3265x | Diskuse| Ostatní

Libor Synek

Máme rozlišovat evidované osoby ve svazcích StB?

Jen těžko podle barvy očí, či počtu zubů poznáme, je-li evidovaná osoba ve svazcích Stb hodna opovržení, či je to nebožák, kterého ke spolupráci zlomili bitím, vydíráním a vyhrožováním o ublížení blízkým rodinným příslušníkům.

10.3.2013 v 12:15 | Karma: 22,63 | Přečteno: 1083x | Diskuse| Ostatní

Libor Synek

Sejdeme se na bigbítu?

Někdo má rád dechnu a já zase bigbít, proto stejně laděným kolegům připomínám, kde bychom se mohli vidět.

21.2.2013 v 11:25 | Karma: 10,81 | Přečteno: 588x | Diskuse| Kultura

Libor Synek

Komedie o amnestii pokračuje.

Jak jinak nazvat žalobu kytaristy Jakla na okresního soudce JUDr. Kamila Kydalku.

18.2.2013 v 20:59 | Karma: 19,45 | Přečteno: 821x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 34136x
nerozhodnutý volič a to opakovaně...opakovaně ....opakovaně.

Seznam rubrik