Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Budou kvóty na přidělování dívek a žen?

Tak, jako nám mužům hrozí, že zbytek svého života strávíme na vojně, potažmo v nekonečné válce, naše ženy a dívky budou mít trochu jiné povinnosti.

Píše se rok 2016.  22:00 h, Události a komentáře,  Takáč již přikyvuje, nevěda o čem bude řeč.

Ombudsmanka je zděšena situací v uprchlických táborech a ubytovnách.

"Měli bychom těm nešťastníkům více pomoci, já sama jsem již věnovala své tranzistorové rádio Sokol. Nevím jestli to je Hi-Fi, tak dobře techniku neovládám, ale nějaké MW a LW tam napsaný je. Čekám podobnou vstřícnost od ostatních dělníků a rolníků k našim bratrským, muslimským novousedlíkům. Akademická, nejinteligentnější obec je z tohoto pochopitelně vyjmuta, neboť obohacuje život v naší vlasti jinými nenahraditelnými hodnotami a navíc je to  přání moje ve shodě s panem premiérem.

Zatím, to nechci prosazovat formou zákona, ale každá rodina by mohla uprchlíkům věnovat, alespoň dva měsíční platy. Bezdomovci nechť věnují, alespoň krabici vína, či krabičku startek, protože i mezi těmito přáteli z blízkého východu jsou tací, kteří se oddávají zálibě vášnivého kuřáctví. Chtěla bych, aby toto mé rozhodnutí platilo pro všechny, od prosince tohoto roku, protože se blíží vánoce a my musíme naši štědrost prokázat před Štědrým dnem, ehm, ehm, abychom vůbec nějaký mohli mít.

Dále bych velice ráda, a to již formou zákona, který na můj popud bude muset prosadit předseda vlády, pan Peszyňsky (mimo kamery, sakra to je jméno) navrhuji kvóty na přidělení žen a dívek, od 16 roku života, pro každého samostatně zde strádajícího imigranta. Jejich sexuální život je totiž tristní a i s tím budu muset něco udělat. Nemějte obavy, tyto kvóty jsou jen takové malé manuály, jsou vnitro republikové a kdykoliv se můžou dobrovolně navýšit. Vždy bude záležet jak na apetitu obdarovaného, tak na výkonnosti dámy, která si nejdříve splní povinnost kvótou určenou a posléze může dobrovolně, kvóty navyšovat. Těm nejlepším samozřejmě náleží odměna v podobě stravenek v nominální hodnotě 40 Kč na den, kdy si 20 Kč hradí sama, ehm, ehm dívka, či žena a 20 Kč přispívá důchodový fond ČR.  Já sama jsem si to vyzkoušela a odešla jsem z tábora v Bělé naprosto obohacena. Kdyby mně neotravoval Křeček s nějakými exekutory, jsem tam dodnes. Vždyť jsem prošla jenom třemi pokoji a dobrých 20-25 pokojů, je pro mne stále neprobádané území. Navíc některé mé kamarádky ze školy se hlásí již dobrovolně."

Takáč se strnulým úsměvem a evidentně v rozpacích v domnění, že mikrofon je vypnutý, " U Alláha a moje žena a holčička také?" -"No jistě, výjimky s premiérem nepřipouštíme, až holčičce bude 16 rukuje, vy ostatně rukujete myslím zítra ne, tak nač ty starosti?"

Klapka. z režie "Dane jedeme"

-"To byla ombudsmanka ČR s velice rozumnými a progresivními myšlenkami, které podporuje celá akademická, nejinteligentnější obec a jsou ve shodě s myšlenkami našeho nového, chytrého pana premiéra."

Klapka.

"Dane, na co mi bereš ten kabel od kamery, Dane neblbni, Dane, ne, ne, ten kabel tě neudrží" .

"Hoši v režii, tak  Dan to konečně pochopil, jsem zvědavý, koho nám sem dají za něj."

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Libor Synek | neděle 22.11.2015 10:31 | karma článku: 29,64 | přečteno: 1003x
  • Další články autora

Libor Synek

Nekorektní korektnosti Čro plus a Zeman na závěr.

Jak rád jsem byl, když začala vysílat tato stanice. Hudba v rádiu, pouštěná ze smyčky a tudíž každý den stejná, mne nebere. Tu si pustím až doma a hlavně takovou, jakou chci já.

11.2.2016 v 17:28 | Karma: 33,89 | Přečteno: 943x | Diskuse| Ostatní

Libor Synek

Estébácké metody sluničkářů.

Jistě si všichni revolucionáři z roku 1989 pamatují na fámu, kterou umně vypustila tehdejší Státní bezpečnost. Poručík tehdejšího SNB Ludvík Zifčák, coby Milan Růžička při demonstracích zemřel. Byl ubit pořádkovou jednotkou SNB.

28.1.2016 v 14:51 | Karma: 43,32 | Přečteno: 2855x | Diskuse| Ostatní

Libor Synek

Tak taková Hanka Zagorová, hodná holka.....jen v opačném gardu.

Památná věta Milouše Jakeše mě připomíná článek Karla Ábelovského o konfidentovi p. Hermánkovi. Ten nebožák tepe do mrtvého kamene. Tak marnou práci nedělali ani otroci v kamenolomech. Svedeme všechno na jedno jméno?

29.12.2015 v 21:31 | Karma: 35,61 | Přečteno: 2458x | Diskuse| Ostatní

Libor Synek

K čemu má vláda, potažmo parlament vlastně mandát voliče?

Ještě jsem nevynechal jediné volby. Stále častěji ale zůstávám v rozpacích, když mnou volený kašpárek z řad kašparů, nehraje divadlo, na který jsem si koupil lístek.

26.12.2015 v 0:00 | Karma: 21,26 | Přečteno: 531x | Diskuse| Ostatní

Libor Synek

Jsem rád, že v tom mám konečně jasno. Fotky mrtvých s jejich vrahy jsou v mobilu normálka.

U imigrantů norské úřady našli fotografie poprav odpůrců IS. Co víc si může policista přát, než selfíčko vraha se svojí obětí. Přesto majitele fotografie spíše litujeme, než abychom ho vyslechli a zjistil,kde vraha a oběť vyfotil.

15.12.2015 v 17:35 | Karma: 42,08 | Přečteno: 2006x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Kácíš? Pak sázej či plať. Novela zákona zpřísní podmínky kácení stromů

8. května 2024

Premium Pokuta až milion pro jednotlivce, až dvacet milionů pro firmu. Tedy desetkrát víc než nyní. Takové...

Padlého rudoarmějce oplakali u Rudolfina. Jenže ho zabili sami Sověti

8. května 2024

Seriál Je to snad nejslavnější fotografie z květnového osvobození Prahy a dlouho se věřilo, že Georgij...

Princezna z Kremlu. Touha po diamantech se stala Brežněvově dceři osudnou

8. května 2024

Premium Letos uplynulo 95 let od narození Galiny Leonidovny, dcery sovětského generálního tajemníka Leonida...

U Strakonic se srazilo šest aut. Silnici na Písek zavřeli, zasahoval i vrtulník

7. května 2024  17:49,  aktualizováno  23:02

Na silnici I/4 u Strakonic se stala hromadná nehoda. Podle informací hasičů se srazilo šest aut,...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 34136x
nerozhodnutý volič a to opakovaně...opakovaně ....opakovaně.

Seznam rubrik